░▒ هفت خط ▒░

با ما همراه باشید...

░▒ هفت خط ▒░

با ما همراه باشید...

پسورد ، برای تمام برنامه ها

  

نرم افزار  Password Door v8.4.2 نرم افزاری جهت اضافه کردن کلمه عبور به هر برنامه ای است که بر روی ویندوز خودتان نصب کرده اید. این نرم افزار به هیچ وجه بر روی فایل اصلی تغییراتی ایجاد نمی کند در نتیجه هیچگاه نگران خراب شدن برنامه و یا از دست دادن اطلاعات نخواهید بود. 

 

حتما تعداد زیادی نرم افزار بر روی کامپیوتر شما نصب شده است : نرم افزار کار بر روی پرونده ها ، پخش کننده ها ، مدیریت ایمیل ، مدیریت تصاویر  و...
بسیاری از این نرم افزارها امکان شخصی سازی یا محافظت توسط کلمه عبور را ندارند و در نتیجه هر فردی که امکان دسترسی به کامپیوتر شما را دارد ، امکان دسترسی به نرم افزارها یا فایلهای مرتبط به آنها را نیز خواهد داشت.

با استفاده از نرم افزار Password Door می توانید روی هر برنامه نصب شده ای که خواستید کلمه عبور (Password) بگذارید.

پس از محافظت برنامه مورد نظر توسط Password Door برای هر بار استفاده از نرم افزار می بایست کلمه عبور را وارد کنید.

کار با این نرم افزار بسیار ساده است. Password Door به صورت اتوماتیک تمامی برنامه های نصب شده روی کامپیوتر شما را یافته و آنرا در پنجره اصلی خودش لیست می کند. حال شما تنها کافیست روی برنامه مورد نظر خود که در لیست “Installed Programs” نشان داده شده دوبار کلیک کرده و کلمه عبور دلخواه خود را مشخص سازید. به همین سادگی...

پس از اعمال محافظت به برنامه ، در صورت جابجایی ، تغییر نام و یا حتی ارتقای نرم افزار این محافظت باقی خواهد ماند.

جالب اینجاست که پس از uninstal برنامه ، و نصب مجدد برنامه باز هم این محافظت باقی می ماند. امکانات جالب این نرم افزار سبب شده تا بتوانید تقریبا ۱۰۰ درصد برنامه ها را محافظت نمائید. خود برنامه نیز امکان محافظت شدن دارد.

ویژگی جالب دیگر این برنامه امکان محافظت دوره ای در یک دوره زمانی خاص یا زمانهای خاص است. به عنوان مثال محافظت از برنامه از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر هر روز انجام گردد.

دانلود کنید با حجم ۱۷/۶ مگابایت 

لینک دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد