░▒ هفت خط ▒░

با ما همراه باشید...

░▒ هفت خط ▒░

با ما همراه باشید...

حرفهای زن و مرد...

سالگرد ازدواج:::
1) زن: عزیزم امیدوارم همیشه عاشق بمانیم و شمع زندگیمان نورانی باشد.
2) مرد: عزیزم کی نوبت کیک می شه؟

 
روز زن::: 

1) زن: عزیزم مهم نیست هیچ هدیه ای برام نخریدی یک بوس کافیه.
2) مرد: خوشحالم تو رو انتخاب کردم آشپزی تو عالیه عزیزم (شام چی داریم؟)


روز مرد:::
1) زن: وای عزیزم اصلا قابلتو نداره کاش می تونستم هدیه بهتری بگیرم.
2) مرد: حالا اشکال نداره عزیزم سال دیگه جبران می کنی (چه بوی غذایی می یاد!)


40 روز بعد از تولد بچه:::
1) زن: وای مامانی بازم گرسنه هستی ، (عزیزم شیر خشک بچه رو ندیدی)
2) مرد: با دهان پر (نه عزیزم ندیدم ، راستی عزیزم شیر خشک چرا اینقدر خوشمزه است؟!)


40 سال بعد:::
1) زن: عزیزم شمع زندگیمون داره بی فروغ میشه ما پیر شدیم.
2) مرد: یعنی دیگه کیک نخوریم!


2 ثانیه قبل از مرگ:::
1) زن: عزیزم همیشه دوستت داشتم.
2) مرد: گشنمه!


وصیت نامه:::
1) زن: کاش مجال بیشتری بود تا در میان عزیزانم می بودم و نثارشان می کردم تمام زندگی ام را.
2) مرد: شب هفتم قرمه سبزی بدید!!


اون دنیا:::
1) زن: خطاب به فرشته ی مسئول:خواهش می کنم ما را از هم جدا نکنید ، نه نه عزیزم ، خدایا به خاطر من! ((( و سر انجام موافقت می شه مرد از جهنم بره بهشت )))
2) مرد: خطاب به دربان جهنم:حالا توی بهشت شام چی میدن!!! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد