░▒ هفت خط ▒░

با ما همراه باشید...

░▒ هفت خط ▒░

با ما همراه باشید...

دوستت دارم . . .

دوستت دارم . . .

چه جمله ای که مکان و زمان نمی خواهد

به هر زبان که بگویی ... زبان نمی خواهد!

چه جمله ایست که از تو برای اثباتش

به جز دو چشم دلیل و نشان نمی خواهد

چه جمله ایست که وقتی شنیدم از دهنت

دلم به جز دل تو همزبان نمی خواهد

ستاره ها همه دور مدارشان باشند

تو ماه من شده ای! کهکشان نمی خواهد!

تو ماه من ، پر پرواز من شدی ، باتو

پر از پرنده شدن آسمان نمی خواهد

نگاه کن! قلمم مثل چشم تو شده است

برای گفتن حرفش دهان نمی خواهد!

حدیث ما همه در جمله ای خلاصه شده

که (دوستت دارم) داستان نمی خواهد!

که (دوستت دارم) یعنی که دوستت دارم

که (دوستت دارم) امتحان نمی خواهد!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد